ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΕΝΕΥΣΗΣ 16/02/2014


ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΕΝΕΥΣΗΣ 16/02/2014



Αγαπητοί συμπολίτες,γονείς και Κηδεμόνες,
Λαμβάνετε σήμερα αυτή την επιστολή με αφορμή τα τελευταία γεγονότα και την Γενική συνέλευση της 16ης Φεβρουαρίου 2014, όπου ψηφίστηκαν από την πλειοψηφία των παρόντων μελών ορισμένες αποφάσεις που θα ισχύουν αμέσως.
Με αυτή την επιστολή, ενημερώνουμε όλους σας με περισσότερες λεπτομέρειες ανά θέμα:
  • Η δασκάλα των ιδιαιτέρων μαθημάτων της Ελληνικής γλώσσας, θα είναι η μόνη που θα αποφασίζει τον τρόπο,το περιεχόμενο και την εντατικότητα της διδαχθείσας ύλης.Ουδεμία παρατήρηση ή υπόδειξη εις τα ανώτερα,από μεμονωμένα άτομα-μέλη θα λαμβάνονται υπ’όψιν. Ιδιαίτερες επιθμίες γονέων θα κουβεντιάζονται αποκλειστικά με τα μέλη του Δ.Σ. που με τη σειρά τους αν κι εφόσον θεωρηθεί σκόπιμο,θα μεταβιβάζονται στην δασκάλα.
Αφορμή για αυτό ήταν ότι κάποιοι γονείς θεώρησαν σκόπιμο να υποδείξουν στην δασκάλα τον τρόπο και την ποιότητα με την οποία θα κάνει το μάθημά της.Αγαπητοί μας φίλοι, η παρούσα κατάσταση την οποία βιώνει η εκμάθηση της μητρικής γλώσσας στην περιοχή μας, δεν είναι σε θέση να δέχεται τέτοιου είδους παρεμβάσεις! Οι ώρες είναι εξαιρετικά περιορισμένες, η υποστήριξη από το Ελληνικό Κράτος μηδενική, η απουσία του κυρίου Κοσμίδη έχει ξεπεράσει τον έναν μήνα ήδη και συνεχίζεται. Σκοπός είναι τα παιδιά να επωφεληθούν στο έπακρο από την παρουσία της δασκάλας των ιδιαιτέρων και όχι να μειωθεί ακόμη περισσότερο! Η δασκάλα γνωρίζει τις δυνάμεις των τάξεών της και είμαστε σίγουροι ότι κατέχει την επαγγελματική κατάρτιση που θα της επιτρέπει να κρίνει η ίδια και μόνον αυτή τον τρόπο με τον οποίο θα διδάσκει,λαμβάνοντας υπ’όψιν τις προαναφερθείσες καταστάσεις.Άν  λιγοστέψουμε την διδαχτέα ύλη σε επίπεδο που να είναι «ευχάριστο», δεν υπάρχει κανένας λόγος να στέλνουμε τα παιδιά εκεί , πόσο μάλλον να πληρώνουμε και για αυτό! Τα βάζουμε δυό ώρες μπροστά στην τηλεόραση,ανοίγουμε σε ένα Ελληνικό κανάλι και τα αφήνουμε να «διδαχτούν» ! Δεν χρειάζεται να μάθουν ούτε τα μέρη του λόγου,ούτε την σύνταξη,ούτε την ορθογραφία,θα τα γράφουν όλα με ένα «ι» , με ένα «ο» κλπ. Δυστυχώς οι ώρες εκμάθησης αρκούν για ΒΑΣΙΚΕΣ γνώσεις της Ελληνικης γλώσσας και αυτό , η πλειοψηφία των γονέων & κηδεμόνων ΔΕΝ αποδέχτηκε να το διαπραγματευτεί! Η απόφαση θα πρέπει να είναι σεβαστή απ’όσους διαφωνούν.Έτσι λειτουργεί η δημοκρατία!
  • Γενική απαγόρευση κινητών τηλεφώνων από τους μαθητές κατά την ώρα της διδασκαλίας.
Πληροφορηθήκαμε ότι μέσα στην τάξη,εν ώρα διδασκαλίας, επικρατεί ένα μικρό χάος, με τα βλαστάρια μας να παίζουν με τα κινητά τους και να χαχανίζουν.Στο Γερμανικό σχολείο,γιατί δεν το κάνουν αυτό; Το Ελληνικό είναι «πέρα βρέχει;» Τι φοβούνται ή τι σέβονται στο Γερμανικό και δεν τα βγάζουν; Και τι ΔΕΝ φοβούνται ή τι ΔΕΝ σέβονται στο Ελληνικό; Η πλειοψηφία των μελών αποφάσισε να μην επιτρέπονται τα κινητά στους μαθητές.Μπορούν κάλλιστα οι γονείς κατά την άφιξη στο σχολείο,να παίρνουν τα κινητά από τα παιδιά και να τους δίνουν τις τσάντες τους με τα τετράδιά τους.Δεν χρειάζεται το κινητό σε τίποτα για τις επόμενες τρείς ώρες.Άν συμβεί κάτι, η δασκάλα μπορεί με το ΔΙΚΟ της κινητό να επικοινωνήσει με τον κάθε κηδεμόνα.Αφού σχολάσουν τα παιδιά,ας τους τα δώσουν οι γονείς τους πάλι-εφ’όσον το θεωρούν αναπόσπαστο αξεσσουάρ-να τα κάνουν ότι θέλουν.Στο μάθημα μέσα,δεν έχουν καμία δουλειά και ας βρεθεί κάποιος να μας πει έστω έναν λόγο που χρειάζεται, να το κουβεντιάσουμε!
·         Δημιουργία και χρήση «Σημειώματος πλημμελούς διαγωγής» που θα απονέμεται στον μαθητή ή μαθήτρια που θα κριθεί από την δασκάλα ότι δημιουργεί εμπόδιο στην ομαλή κατάσταση της ώρας διδασκαλίας, προς ενημέρωση του γονέα ή κηδεμόνα του.
Αποφασίστηκε να προμηθευτεί η δασκάλα με σημειώματα στα οποία θα αναγράφεται όποιο πρόβλημα δεν μπόρεσε να συμμορφώσει μόνη της.Το σημείωμα θα δίνεται στον μαθητή(-τρια) για να το προσκομίσει στους γονείς του, οι οποίοι θα υπογράψουν ότι έλαβαν γνώση και θα επιστραφεί στο σχολείο ώστε με τη σειρά της η δασκάλα να βεβαιωθεί ότι οι γονείς γνωρίζουν.Από κει και πέρα, ας φροντίσει ο κάθε γονέας-κηδεμόνας τον τρόπο που θα συμμορφώσει το παιδί του. Άν προτιμά μισή ώρα αφού άφησε το παιδί του, να επιστρέψει για να το πάρει επειδή ενοχλεί τη ροή του μαθήματος,άς αμελήσει.Δεν γίνεται τίποτε διαφορετικό στο Γερμανικό σχολείο ή σε οποιοδήποτε σχολείο της Ελλάδας.Ο ταραξίας,αποβάλλεται από την αίθουσα.Τόσο απλά.
Άν κάποιος θεωρεί καμάρι να έχει ζωηρό παιδί,ας το κρατήσει στο σπίτι.Τα υπόλοιπα που οι γονείς τους πληρώνουν και αυτοί και θέλουν να μάθουν κάτι,δεν χρωστούνε τίποτε να σπαταλάται χρόνος διδασκαλίας στο να προσπαθεί η δασκάλα να επιβάλλει την τάξη.
·          Η ώρα διδασκαλίας θα λήγει στις 17:00.Από αυτή την ώρα μέχρι την εκκένωση της αίθουσας  που θα γίνεται στις 17:15 , οι μαθητές θα επιδίδονται σε εργασίες καθαριότητος, υπό τις συμβουλές και εποπτεία της δασκάλας.Το ίδιο θα ισχύει και για τον κύριο Κοσμίδη.
Λάβαμε επιστολή από τον Γερμανικό φορέα, κατά την οποία παραπονέθηκαν για την κατάσταση στην οποία αφήνεται η αίθουσα διδασκαλίας μετά την αποχώρηση των παιδιών μας.Φροντίστε ο καθένας να εξηγήσει στο παιδί του την σημασία της καθαριότητας,και ότι αν εξακολουθήσει η ακαταστασία, θα βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων!
Γενικά,θα πρέπει ο καθένας μας,να εξηγήσει στο παιδί του την σπουδαιότητα αυτής της προσπάθειας και να κατανοήσει και ο ίδιος ότι οι τρείς αυτές ώρες διδασκαλίας δεν είναι ώρες αφηρημένης τέχνης,ούτε η δασκάλα είναι μπέιμπι σίττερ να κρατάει τα παιδιά μας ώστε να πίνουμε εμείς ξένοιαστοι καφέ στο σπίτι χωρίς τις τσιρίδες τους! Μέλη του Δ.Σ. είναι παρώντα και τις δύο μέρες μαθήματος και κατά την έναρξη και την λήξη αυτών.Οποιαδήποτε ανησυχία,παρέμβαση,σκέψη, πρόταση, κριτική για οτιδήποτε, να κουβεντιάζονται παρακαλούμε με αυτά και όχι μεταξύ των γονέων ή απ’ευθείας στην δασκάλα. Απ’ευθείας στην δασκάλα ή δάσκαλο θα απευθύνεστε όταν θέλετε να μάθετε την πορεία της προόδου του παιδιού σας.Όπως πάλι γίνεται σε οποιοδήποτε άλλο σχολείο,Ελληνικό ή Γερμανικό.
Ευελπιστούμε στην κατανόησή σας
Εκ του Δ.Σ.
Plettenberg 17.02.14

                                                                                               Με εκτίμηση
                                                                                      Το Διοικητικό Συμβούλιο